Nepeldi turp, no kurienes nespēsi atgriezties. /***/

Būt formā!

Atsauksmes

Anita - pensionāre,64 gadi, -11,7 kg!
Kursos iemācījos pareizas ēšanas sistēmu! Paldies par sestdienas sirsnīgajām, pamācošajām tikšanās reizēm, kurās varēju vismaz 3 stundas veltīt SEV sistemātiski. Apzinos, ka, ja precīzāk un perfektāk ievērotu mācīto, rezultāts būtu ievērojamāki labāks. Bet tas viss bija ļoti cilvēcīgi un abpusēji vērtīgi. Prieks par katru tikšanās reizi!

Regīna – ekonomiste, 41 gads, - 27 kg!
Šī programma man palīdzēja atbrīvoties no maniem liekiem 27 kg un tas bija viegli. Drukātie materiāli un lekcijas palīdzēja saprast mana liekā svara cēloņus un metodi, kā atbrīvoties no tā. Garšīgs un daudzveidīgs ēdiens. Bija interesanti un ļoti ērti, nebija jādomā, ko ēst un kā to pagatavot. Laiku, ko ieekonomēju, veltīju sev!

Natālija – menedžere, 35 gadi, -12 kg!
Daudzveidīgi, veselīgi, sātīgi, garšīgi, ekonomiski un ļoti ērti!

Jegors – uzņēmējs, 41 gadi, -12 kg!
Viss patika. Sasniedzu izvirzīto mērķi – 3 mēnešos mīnuss 12 kg. Daudzi veselīga uztura un dzīvesveida principi un likumi par ko uzzināju ir kļuvuši par ikdienu un tos ievēroju vēl joprojām. Sasniegtais rezultāts ir nemainīgs nu jau 8 mēnešus. Turpināšu ēst pēc Food for Form sastādītās uztura programmas.

Karīna, 40 gadi, - 5 kg!
Beidzot atbrīvojos no liekiem kilogramiem, ko nevarēju panākt daudzus gadus. Ļoti ērti, jo nav pastāvīgi jādomā par to, ko ēst. Ieekonomēju laiku un naudu.

Natālija – konditore, 29 gadi, - 8 kg!
iemācījos pareizi, garšīgi un daudzveidīgi ēst un rūpēties par savu veselību. Apgūstot teoriju, kļuva viegli orientēties uztura pasaulē, kas ir veselīgi, nevis vienkārši apetīti samazinoši. Liekie kilogrami “aizgāja” viegli, bez stresa, uzlabojot veselību un dzīvi kopumā!
 

Food for Form

Uztura programma Food for Form – Ēdiena piegāde svara korekcijai Rīgā.

Šī programma izveidota, lai trīs mēnešu laikā jums vairotu apetīti uz veselīgu ēdienu, palīdzētu atgūt slaidumu un iegūtu labu fizisko formu.

Programma un sabalansēta ēdienkarte izveidota saskaņā ar Weight Watchers ( Svara Vērotāji) pieredzi, Figūras Draugu, dr. Ingas Pūces un Ivana Sečenova vārdā nosauktā “Pirmā Maskavas valsts medicīnas institūta” programmas “Veselīga dzīvesveida speciālists” uztura principiem, kafejnīcas “Vērdiņš” profesionālu pavāru izpildījumā.

Trīs mēnešu garumā gatavosim jums sātīgus un garšīgus ēdienus ar noteiktu kaloriju daudzumu.

Ēdienkarte izveidota pamatojoties uz nepieciešamo ikdienas olbaltumvielu, tauku, ogļhidrātu, šķiedrvielu un kalcija (sievietēm un vīriešiem atšķirīgi) daudzumu. Uzturvielu daudzums ir pietiekams, lai svara samazinājums notiktu bez stresa, 0,5 – 1 kg nedēļā.

Dienas ēdienkarte sastāv no brokastīm, pusdienām, vakariņām un uzkodas. Visi ēdieni tiek pagatavoti no svaigiem, kvalitatīviem un pārbaudītiem produktiem. Katra ēdienkarte tiek individuāli piemērota. Nepiedāvājam iepriekš sagatavotus un atsaldētus ēdienus. Mēs atbrīvojam jūs no produktu iepirkšanas un ikdienas rutīnas virtuvē. Ar programmu Food for Form jūs samaziniet lieko svaru, uzlabojat veselību un iegūstas lielisku fizisko formu.

Ja izvēlaties ēdināšanu (115 Eur/siev., 130 Eur/vīr. nedēļā) + Veselīgas tievēšanas pamatkursu (180 EUR/3 mēneši), tad jūs gaida iknedēļas tikšanās, lai uzturētu motivāciju, kontrolētu un iedvesmotu sevi, uzzinātu jaunāko uztura zinātnē un fiziskajā sagatavotībā, izveidotu veselīgus ieradumus un lauztu stereotipus. Trīs mēnešu laikā jūs iemācīsieties pareizi izvēlēties produktus un gatavot tos, kā un cik daudz nodarboties ar sportu, lai samazinātu tikai tauku masu, kā ēst ārpus mājas, stresa situācijās un daudz ko citu.

Pasūtot tikai ēdināšanu (115 Eur/siev., 130 Eur/vīr. nedēļā) papildus katru nedēļu saņemsiet drukātus materiālus, lai patstāvīgi apgūtu veselīga uztura principus.

Mūsu komanda, kas izveidoja Food for Form programmu, pārbaudīja to uz sevis un esam pārliecināti, ka tā darbojas lieliski. Tās galvenais uzdevums ir - saglabāt veselību! Šī programma ir kļuvusi par mūsu dzīvesveidu, tāpēc gribam dalīties un palīdzēt arī citiem būt formā.

Vesels ķermenis, lieliska fiziskā forma, daudzveidīgs un garšīgs ēdiens, daudz vairāk brīva laika – tā ir realitāte!

        

        

Ēdienkartes piemērs 1 nedēļai:

Brokastis Pusdienas Vakariņas Uzkoda
Kartupeļu pankūkas Ratatujs ar ceptu vistu Ziedkāpostu zupa Biezpiena deserts, augļi
Maize ar foreli un burkānu salātiem Grilēta zivs Pasta ar dārzeņiem Mājas siers ar augļiem
Gurķu un olu salāti ar avakado Cūkgaļa ar dārze;niem  Griķu plācenīši ar salātiem Vīnogas ar sieru
Omlete ar dārzeņiem Garneļu  kokteiļsalāti Kičeri Musli kokteilis ar augļiem

Biezpiena plācenīši

Pildītie cukini Biešu zupa Sambuks ar pienu
Auzu putra ar mājas sieru Grilēti liellopa gaļas salāti Baklažānu lazanja Augļi
Griķu salāti ar liellopa mēli Pikšas kotletes ar biešu salātiem Pildīta tortilja ar lapu salātiem Ogu un augļu uzkoda
 

 

Pievienojies! Gaidām Tevi!
Kontakti: Lida - 29543608